lördag 19 juni 2010

Förändringarnas tid...

Känns som en evighet sedan sist jag besökte min egen bloggsida. Så länge så jag nästan hade glömt bort hur man loggar in... : ))
Mycket har hänt sen sist. Livet har sin stilla (?!) gång och jag försöker fånga varje ögonblick. Ibland känns det mer som att sitta på ett snabbtåg! *fniss*
Sommarlovet har äntligen börjat vilket innebär lugn även för oss föräldrar med alla barnens träningstider, matcher osv. Ni som har äldre barn förstår nog vad jag menar... : ))

Om tre veckor börjar min semester. Det ska bli fyra ljuvliga veckor utan alltför stora krav.
Vi får väl se hur jag kan hantera ambitionsnivån... *fniss*
Förändringarnas tid är här. Hemmet, trädgården och... ja, så mycket annat.

Mer inspirationsbilder...
Foto: Sköna Hem

Foto: Beachstudios

Inget plotter här inte... : ))
Sparsmakat, vackert och lent golv för fötterna!

www.beachstudios.co.uk

Foto: Sköna Hem

Vitt, vitt, vitt... Ledsnar aldrig på vitt men
här kanske det var liiite för mycket...

Foto: Sköna Hem

Foto: Beachstudios


Ha en riktigt bra sommar!
Kram: Anneli

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Ja det blir långt mellan varven i bloggvärlden nu. Finns ju så mycket annat som känns viktigare i dessa tider.
Hoppas att du får en riktigt bra sommar!
Kram Ullis

Vintage sa...

Fantastiska bilder! ha en fin helg! kramar Susanne

ANNA-LYS sa...

Fin, idérik och informativ blogg du har.
Blogga gärna oftare!!! :-D